Mindre virksomhed/nystartet/iværksætter

Som mindre/nystartet virksomhed er det vigtigt at holde fast i at udnytte sine kernekompetencer. Det kan vi hjælpe med.

Vi kan påtage os hele eller dele af den administrative del af din forretning, og sørge for eller medvirke til, at den del af forretningen er “up-to-date”.

Vi kan med andre ord tage ansvar for fakturering, bogføring, evt. lønregnskab, betaling af leverandører, told, moms og skat, samt klargøring af hele regnskabet til revisor.

Og vi gør det ikke blot, fordi “det skal man”. Virksomhedens økonomiske data er vigtige pejlemærker for dig i virksomhedens udvikling, og her er vi ”på banen” med løbende drøftelser, rådgivning og sparring, med baggrund i den økonomiske statusrapport.

Om det skal ske hos dig eller os er helt underordnet, vi finder sammen den løsning der passer dig bedst.

 

Løsninger der går i plus

– Hvorfor outsource økonomifunktionen?

  • Gør det du er bedst til – overlad det andet til eksperter!
  • Gør de faste omkostninger variable!
  • Hav altid den rigtige ekspertise ved hånden, men kun når du har behovet!

Grundene til at lade os løse de administrative, økonomiske og regnskabsmæssige opgaver i din virksomhed kan være mange.

Med CombiPlus som samarbejdspartner kan du altid være sikker på en faglig korrekt og professionel løsning af den stillede opgave, og til aftalt tid og pris!

Kontakt os, og lad os sammen, helt uforpligtende, drøfte mulighederne for et samarbejde på baggrund af dit firmas konkrete behov.